STATUS UPDATED!
HI Happy Holiday! :D
//SmileShawty♥: Sorry for still hoping that One day you will be mine :(
Hey Blogger , Peeps , Handsome , Prettay . Thanks for visiting my official blog . It's not nice as yours I know right . Feel free to follow . I'll hit you back ! I'm promise . That's all . Don't judge me if you don't know me . *Thanks Kbye

Give me a CLICK !

Sorry for still hoping that One day you will be mine :(

                                           Greeting Text


Hai people in this universe . Pernah rase gane sakit menunggu? tunggu perkara y memang kita tahu takdok harapan. Sakit kan ? Pedih kan ? Rasa macam nak hentak kepala dekat dinding je kan ? Yee sumpah aku sakit. Sumpah aku kecewa. Sumpah aku BODOH :) Terimakasih sahabat sebab dok faham aku. Yee aku tahu mu tahu tapi mu buat bodo kan ? Serious, mu memang menyakitkan. Ye aku tahu mungkin aku dok perfect untuk mu. Dakpee laa kawan , taraf mu lebih tinggi dari aku :) Tapi , aku tetap kan tunggu selagi aku mampu. Ayat ni y selalu ada dalam hati aku. Ayat ni y selalu menitiskan air mata aku. Ayat ni y selalu buat aku sakit dada. Oh one thing, Aku dok tahu bakpe sekarang bile mikir banyok skit aku kan sakit dada. Sakit sangat. Sakit rasa macam nak mati. Kadang nafas tersekat-2. Sumpah aku tersiksa. Aku sakit sangat sekarang. Bakpe takde orang y nak faham aku? Aku perlukan mu sayang. Aku takmo cerite masalah dada aku sekarang ni dekat momaboh. Biar lha mungkin mende ni dok serious mane, tp kalu serious pon bagus la, boleh aku mati deras sikit. Dok lha sakit lg lepas ni. Astarfirullah apa aku mengacau ni? Maaf syg , aku sakit sangat.

Air mata y selalu mengiring aku menghadapi hari-2 aku tanpa kasih sayang seorang teman istimewa y aku harap itu adalah KAMU (!)

Senyuman mu y selalu kuatkan aku selama ni. Kalu mu takdok aku rase bukan aku y hidup tapi orang lain y tolong menghidupkan aku ( Mak bapak aku ) . Mom tahu kan pasal mende ni? Okay adik tahu ma tahu mende ni. Semalam balik, ma tanye adik pasal mende ni kan? Hmm thanks ma sebab faham adik. Ma memang mommy the best in this universe. Harap sangat ma back up adik dari belakang :) Ma tahu kan adik sayang orang tu ? yee ma tahu. Ma y always give me inspiration to live. Ma jugok lha y always bagi advice berguna untuk adik. Kadang adik nak sangat menangis depan ma. Tapi adik takmo ma sedih jgok, biar lha adik nangis sorang-2 ye ma. HAHA. Ma jangan tanye lagi pasal mende ni? Adik takot hari seterusnye adik dok kuat lagi nok tahan semua ni. Adik takot adik dok leh tahan nok luohkan semuanya. Ma adik sayang ma. Ma satu-satu nya orang y faham isi hati adik. Ma pon tahu kan adik tunggu dia lama dah. Mungkin baru brp bulan , tp adik rase lame sangat. Sebab mende ni MEMEDIHKAN! Ma maroh adik wak gini kan. Ma maroh adik tunduk kat laki gini kan? Hm sorry ma , adik dok tahu bakpe gini. Ma pon tahu selama ni mane ade adik gini. Lepas break up adik dok akan berharap lagi kan? Tapi sekarang lain. Adik dok macam dulu doh. Maaf kan adik sebab buat gini , jadi perempuan y mengharapkan si dia. Adik mohon ampun. Adik nok sangat ikut cakap ma, tapi adik dok boleh ma. Adik harap ngat ma faham. Adik dah besar sekarang, adik tahu sape y adik betol-2 syg. DIA laa ma! DIA :)

Kadang dia bagi aku harapan. Tapi aku tahu aku perasan sorang-2 :)
MAAF LHA SAYA DAH TERLAMPAU BERHARAP.
Jangan kabo mu nok pergi dari hidup aku sayang? aku dok kuat. Ramai y tahu pasal mende ni sebabnya JELAS TERPANCAR dari mata aku y aku Sayang mu lagi. Aku dok leh sembunyi mende ni. Sejak mu pergi, ramai y nok menggantikan mu dalam hati aku. Tapi malang aku dok leh terima. Dok paham ke? Biar lha nape-2 pon aku tunggu mu gile! Aku tahu no hope , but you always on my mind. All the mistakes makes me feel dumb.
I LOVE YOU MORE FROM EACH ANOTHER DAY (!)
Maaf kan aku sebab jadi gini sayang? aku dok mitok nape-2 pon ke mu. Cume aku nak mu faham aku je? Aku tahu mu akan ignore this message but please respect my feel :)
" hati kita hnya akan tenang jika hati kita pada pencipta kita dan cinta kita kpada insan juge akan kekal bila haty kita utama untuk pencipta kita.. harap mu pham ngat2... mu wat ar smbhyang hajat or tahajjud... insya Allah... kalu ade dapat lah " <-- Thanks kawan , mu menenangkan aku sikit :)

*P/S = thanks for the ice-cream Nd Ferrero Rocher tu ye F. Fyra hargai nape F wak :)
Tapi hanya DIA di hati saya.
Like ? Give me a click

2 Comment [s]:

@apikoss said...

Sabar :)

#SmileShawty♥ said...

- Thanks syg :) Insyaallah I will try my harder to be strong :)