STATUS UPDATED!
HI Happy Holiday! :D
//SmileShawty♥: RINDU kau lha sembil (!)
Hey Blogger , Peeps , Handsome , Prettay . Thanks for visiting my official blog . It's not nice as yours I know right . Feel free to follow . I'll hit you back ! I'm promise . That's all . Don't judge me if you don't know me . *Thanks Kbye

Give me a CLICK !

RINDU kau lha sembil (!)

Greeting Text

Assalamualaikum Warga bumi. Eh alien jugak tidak dilupakan -.- Weeee mesti korang semua happy kan? Ye lha masing masing dah MERDEKA dari Exam kan? Fyra tersangat sangat lega sekarang nim. Dok payah nak pikir exam dah kan. Sekarang time pikir hal kawin pulak kan? Eh saloh ke? Okay-II Belajo dulu. Haiya malam cenggini memang time rindukan seseorang kan. Yeahh can you see the tittle? RINDU? Hmm yee fyra rindukan dia lha. Tersangat-sangat rindu ni! Tapi rugi kan merindukan orang yang dah lame lupakan fyra? err -,-
Yea , fyra nak jadikan post ni post yang terAKHIR pasal dea. Oh dah tak larat nak moody sorang-II. Mom maroh! hewhew! Okay. Sedih kan bile kite terlalu mengharap? Kan? Aku kalau boleh nak sangat happy. Walaupun bukan dengan dea. Tapi nak buat macam mane? Hati ni masih nakkan dea. Eh? Oh? hmm? yea! Dok nawok sikit nim, But one thing je lha kan if ada jodoh, tak kemana kan? Bia ah gane-II pon biar takdir yang menentukan segalanya, right? Aku taknak lha always macam ni. Dok best jugok :3 One thing, Dea dah berpunye KOT! Takpe lha. Eh mane ade dengki :* Aku happy kalau dea happy okay? Tu makna sayang kan? Walaupun bukan dengan kita dea happy , so happy for him :) Jodoh terletak di tangan tuhan kan sayang? Buat apa nak risau sangat. Eh fyra jangan nak coolkan diri kau tuh. Eh sedar sikit, kau tuh memang kan selalu sedih bile bab macam nim! Jangan nak berdalih lagi, Kau tuh bukan kuat sangat bab-II macam nim kay! ARGHH! FYRA GILE DOH! Nok dea balek, boleh? Fyraaaaaaaa! Please jangan macam nim! Oh tolong lha dea dah takmokan kau lha! Sedar diri tu sikit! kaa? Yea aku tahu aku takde lha perfect mane pom, but everyone have right untuk happy kan? so, how 'bout me? Nok happy jugok? Dok leh ke? Saloh ke? Hmm :( Sayang, aku nok sangat mu sedor mende nim! Yea mu ade orang laen doh. Kay lha semoga bahagia kay comel? Eh kenapa lagu THE BROKEN ONES nih selalu ada dalam kepala otak aku nih? Please get away from my head! Jangan buat aku menangis lagi. Argh! Please. Memang aku orang yang takkan pernah disayangi lagi. tapi aku tak bersendirian. Aku tahu Tuhan masih sayangkan aku. Dia telah takdirkan aku satu kebahagiaan kelak? Kan? Alhamdulillah.
I can't help it I love the broken ones, the ones who needs the most patching up, the ones who've never been loved, never been loved, never been loved enough, maybe i see a part of me in them, the missing pieces of ways tryin' to fit in, the shattered heart, hungry for a home, no you NOT ALONE, I love the broken ones!
Kay thanks malam yang gelap, teardrops fall to the ground. Serious , kenapa aku macam ni? Perlu ke jadi gini sayang heh? Bakpe lha mu ni special sangat dalam hati aku nih? Mu lha yang paling sembil pernah aku kenal. Yang paling banyok buat aku happy. Yang paling banyok buat aku senyum. Yea semuanya mu lake! tahu dok! Susah nak cari yang gile-II macam mu sayang?! Hm menyesal aku dengan apa yang dah berlaku, kalau lha aku tak buat hal malam tuu kan. Pergi bodo buang relay tu apesal kan comel?! Yea mesti mu ingat aku nak clash dengan mu kan malam tuh? But act aku tekang dengan sorang budak kelas kita jugak. Tapi, aku takkan salahkan sape-II dalam hal ni. Aku pikir maybe ni dugaan, Mungkin ni memang dah jalan terakhir untuk aku dengan dia kan? Hm tapi serious aku tak pernah fikir tak pernah jangka hubungan kita macam tuu je berakhir! Serious terkejut berukk bile orang mari tanye "bakpe putus" Aku blank gile mase tuh. Dok tahu nok wak nape. 'cause setahu aku bile kami putus? Bile aku nak putus? Bile dia ucap kate putus tuu? ERghh! Bodo kan. Tetibe jeh hubungan tunggang terbalik! Then, just kawan. Oh yeahh, boleh buat aku jadi gile! Bakpe ? Kenapa? Apasal ? Aku rase reason nih mesti si dia dok tahu kot. Takpe lha mende dah jadi! REPEAT! Mende dah jadi! Dok leh patoh balik mula okay. So, Please fyra cari hidup baru. Dia pon dah tak pedulikan kau lagi. Tolong lha, jangan macam ni lagi. Cukup lha kau malukan diri sendiri sampai macam ni. Sudah-II lha tu. The past is over! Let the future leads you! Please buka hati , buka minda. Keadaan dok akan balik macam dulu. Ingat tuu. Dia dah berPUNYA. REPEAT! He's already owned :) Tapi takpe lha aku redho dengan ape yang jadi nih. Mende nih lha yang kuatkan aku d masa depan nanti kan? Mende nih lha kan jadi satu pengajarang buat aku. so, thanks budak sembil pernah bahagiakan aku. Walaupun sekejap. Tapi sampai mati aku ingat :/ Oh ape nih jiwang malam-II errr -..- BE STRONG FYRA! haha xD
Ambil kesempatan ni, nak ucapkan Happy Holiday semua :)
Like ? Give me a click

0 Comment [s]: