STATUS UPDATED!
HI Happy Holiday! :D
//SmileShawty♥: Sama-2 Mendoakan ♥
Hey Blogger , Peeps , Handsome , Prettay . Thanks for visiting my official blog . It's not nice as yours I know right . Feel free to follow . I'll hit you back ! I'm promise . That's all . Don't judge me if you don't know me . *Thanks Kbye

Give me a CLICK !

Sama-2 Mendoakan ♥

| Assalamualaikum |

YA ALLAH rasa something wrong tidak *? guano fyra ley blogging malam neyh :) haha! Takde lha ada masa terluang rasa kerinduan y membuak-buak dekat blog kesayangan fyra neyh . Memang lha tak lawa pon so abaikan je lha . Okay *? Em macam-2 y fyra nak citer neyh . Y pasti korang pon mesty banyak y belom tidoe kan . Ada y ber-Bloggin lha , ada y ber-Facebooking lha . Kan Kan *? Betol! huhu . Em sebenarnya fyra kurang sehad neyh disebabkan demam fyra mintak balek dari warden asrama . Eh Eh aloh fyra belom gtaw erh y fyra dah ke SM TEKNIK TERENGGANU , Alolo sian nyo . HAHA! em takde lha dulu kan sibuk jerh fyra sedey bagai nak ke sekolah mane ntah kan . em okay sekarang fyra dah study dekat SMTT . Best jgak belajar kat sana . Act belom belajar sepenohnya lagy just 1 2 subjek saje d sebabkan minggu orientasi belom tamat . Minggu depan baru bermula minggu orientasi y d kenali sebagai : " MINGGU SERASI " d sana . Em tuh y fyra buwat keputusan nak balek minggu neyh . Lageyh pulak fyra kalu demam payah nak sembuh that's y mintak balek 'cause taknak susahkan orang kat sane . Biar susahkan family sendiri takpe takde lha malu sangad :) hikhokk.

Okay lha tuh baru permulaan ajerh . Act , fyra nak luahkan perasaan seked boley *? Em takde lha nak luahkan apa isi haty fyra dekat sorang jejaka y totally dha buwat fyra deathly in love wit him :) Kalu taknak tahu silakan keluar :) No forcing here *thanks . Kalu anda tidak keberatan baca lha Nd give me your feed back :) Lolzz

<--- Alolo kiut kan jejaka neyh senyom *? senyoman dea lha y selalu buwat fyra bahagia setiap hary . Sumpah fyra taknak kehilangan dea . Walau dalam sesaat jerh *JIWANG! Em fyra sesangad sayankkan dea . Fyra tataw kenapa fyra boley macam neyh . Kekadang perasaan y fyra rasa neyh pelik tak penah rasa perasaan macam neyh seumor hidop , Kenapa*? fyra taknak ini cuma permainan setan y nak melalaikan umat Islam . Ya Allah mohon dijauhkan! Em kelmarin something berlaku dalam hidop fyra Nd sememangnya fyra tak boley telling kat sini . Em fyra happy sangad dea dah buwat fyra senyom tak berhenti . Tapy kekadang tangisan mengalir sendirian , bile pikir pasal apa y terjady marin :( fyra takod kehilangan dea . Sumpah jauh dalam sudut haty takod sangad! Alangkah indah kalu setiap " Pertemuan tiada Perpisahan " . Kan Kan *? hidop sememangnya tak adil . Tambah pulak sekarang fyra dah berjauhan dari dea . Ye lha baru-2 neyh something unpleasure terjady . Hm gadoh jugak lha . Tapy naseb fyra Nd dea sama-2 nak pertahankan apa y kamy sudah bina neyh . OMG boley kew fyra hidop tanpa insan y bernama " MUHD AMIRUL ASYRAF " ny *? Hmm kurang pasti ! Dea sememangnya anugerah terindah dalam hidop fyra . Fyra kan cuba tuk hargai orang macam dea . Fyra mengaku fyra selalu saketkan haty dea . Tapy sayank maapkan saya . saya hanya manusia biasa y takkan lari dari kesilapan . Awak harap sangad awak maapkan segala kesalahan saya . Saya kan cuba tuk elakkan dari sakiti awak lageyh . JANJI ! awak satu-2 nya orang y boley bahagiakan saya . Terlalu kejam bagi saya tuk lepaskan orang seperti awak syg .
Boley saya berharap bahawa awak lha orang y menghidupkan saya dan telah meminjamkan tulang rusuk awak untuk saya *? YA ALLAH berilah kami jodoh tuk hidop bersama . Jikalau dea d takdirkan untuk orang laen kenapa kau pertemukan aku dengan dea *? berat buwat aku tuk menerima bahawa dea bukan untuk aku . Ya Allah , pertemuan aku dan dea bukan lha seperti bertemu saban hari dan terlahir rasa sayank tapy kami bertemu secara tidak sengaja . Seperti sesuatu telah dirancang oleh mu untuk menemukan dua insan untuk bersama selamanya . Aku perasan sorang-2 *? oh no ! haha! Em be serious please ! Hurm rasa sayank lahir setelah sehari mengenal dea . Adakah first sight love *? Em tak kot . Fyra jumpe dea then , semua tuh berlalu macam tuh ajerh . Sampai one day kawan dea decide nak satukan kamy berdua . Padahal alasan kawan dea jerh nak dekat dengan fyra. Tapy alhamdulillah keputusan fyra tuk message dea balek lepas sehari fyra tak balas message pertama dari dea , Memberi kehidupan baru dalam hidop . Panjat Kesyukuran . Ye lha pertama kali fyra buwat keputusan y baek . hehe! Em nothing can change this feel . Apa y fyra nak korang bwat sekarang tadah tangan sebelom baca apa y fyra nak gtaw lepas neyh ! ( AMANAH ) Kalu taknak buwat sila berambus :) hikhokk . Okay dah tadah tangan belom *? Kalu sudah bagus . Jom continue .

" YA ALLAH YA TUHAN KU , DI SINI AKU SEBAGAI SEORANG UMAT ISLAM INGIN MENDOAKAN KEBAHAGIAAN 2 INSAN , MAKHLUK-MU Y SALING MENYAYANGI ANTARA SATU SAMA LAEN . BERI LHA KEBAHAGIAAN BUWAT INSAN Y BERNAMA " Nurul Shafira BT. Shafie & Muhd Amirul Asyraf B. Shahnun " . KAU JODOHKAN LAH MEREKA BERDUA . SESUNGGUHNYA QASEH SAYANG JELAS TERPANCAR DARI HATY MEREKA . KAU MULIAKAN LHA HUBUNGAN MEREKA . BERILAH KEHIDUPAN Y BAEK BUWAT MEREKA . AKU SEBAGAI HAMBA MU INGIN MEMOHON KEBAHAGIAN SAHABAT SEISLAM HAMBA . BIMBINGKAN LHA HUBUNGAN MEREKA KE ARAH KEBAEKAN . KAU SUCIKAN LHA HUBUNGAN MEREKA YA ALLAH . KAU KABULKAN LHA PERMINTAAN HAMBA MU INI . SESUNGGUHNYA HANYA ENGKAU TEMPAT AKU MEMOHON . HANYA ENGKAU TEMPAT AKU MENGADU . AMIN YA ROBBA AL - AMIN "


- *Terima Kaseh !
Like ? Give me a click

0 Comment [s]: